پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 454
نویسنده : MRK
 
پردازنده گرافیکی GTX 580 انویدیا از همان روزهای اول انتشار به عنوان قدرتمند ترین پردازنده گرافیکی دنیا به همگان معرفی شد، و تا به امروز نیز این عنوان را در اختیار خود دارد. حتی قدرتمندترین کارت گرافیکی شرکت رقیب یعنی HD 6970 نیز تنوانست رقیب GTX 580 انویدیا شود.


بر خلاف قدرتمند ترین کارت گرافیکی نسل قبلی انویدیا یعنی GTX 480، در GTX 580 علاوه بر قدرت پردازش و کارایی به مواردی چون تولید گرما و مصرف انرژی نیز توجه ویژه ای شده است، تا یکی از خوش ساخت ترین کارت های گرافیکی این چند نسل اخیر نام بگیرد. طراحی و معماری بهتر به معنی قابلیت اورکلاینگ بهتر نیز است، موضوعی که همواره در محصولات گیگابایت از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.
نرم افزار 3DMark11 به عنوان معیاری جهانی برای رده بندی کارایی گرافیکی کارت های گرافیکی به شمار می رود. در بخش تک پردازنده 3DMark11، کارت گرافیکی GTX 580SOC گیگابایت موفق شده است به تنهایی بالاترین امتیاز را کسب کند و رکوردهای جهانی را با امتیاز 10458 جابجا کند. کارت های سری Super Overclock شرکت گیگابایت همواره جزو قدرتمندترین محصولات موجود در بازار بوده اند. این برتری تا حدی زیادی به دلیل استفاده از سیستم گزینش Gauntlet Sorting حاصل شده است، سیستمی که در آن تنها بهترین پردازنده های گرافیکی برای استفاده در کارت های گرافیکی دست چین می شوند. علاوه بر آن، در کارت های گرافیکی Super Overclock از بردهای با دو انس مس استفتاده شده است تا کارت گرافیکی طول عمری بالاتر و دمایی پایین تر داشته باشد.





فرزند نو ظهور فراسو تلویزیون LCD نام گرفت
نوشته شده در پنج شنبه 5 خرداد 1390
بازدید : 495
نویسنده : MRK
 




ظاهراً رکود اقتصادی برای کاربران چندان هم بد نبوده، چرا که از آن زمان قیمت انواع نمایشگر LCD با کاهشی قابل توجه روبرو شده که منجر به افزایش اشتیاق کاربران به خرید گردیده که این امر باعث رونق بازار نمایشگرهای بزرگ خانگی شده است.

 اما در این میان نکته ای که چند سالی است در بازار جلب توجه می کند حضور چند برند وطنی در میان مجموعه تولیدکنندگان این نمایشگرهاست. در آغاز ورود تولیدکنندگان داخلی به این بازار، بسیاری از کارشناسان چندان به موفقیت آنها امیدوار نبودند، اما با گذشت زمان مشخص شد که این محصولات موفق شدند تا با توجه به قیمت و کیفیت مناسب در کنار پشتیبانی خوب، کاربران زیادی را جذب کنند.
یکی از تولید کنندگان داخلی در این میان، فراسو است که سابقه نسبتاً خوبی در تولید محصولات در حوزه لوازم جانبی رایانه داشته است و به تازگی حضور در این عرصه را تجربه می کند، ضمن اینکه در سابقه این شرکت حضوری نسبتاً موفق در زمینه تولید نمایشگر کامپیوتر نیز به چشم می خورد. این شرکت با تجربیاتی که در سالهای گذشته کسب کرده است پا به عرضه تولید نمایشگرهای LCD خانگی گذاشته است که این سابقه می تواند در جلب کاربران بسیار تاثیرگذار باشد.
عرضه محصول یاد شده که در رنج ها و سایزهای متنوعی ارایه شده است میتواند پاسخگوی کاربرانی باشد که به مانیتور احتیاج دارند و در عین حال به دنبال یافتن یک تلویزیون با قابلیت های متنوع نیز هستند.
چند وقتی است که بالاخره تصاویر شبکه های تلویزیونی نیز بر امواج دیجیتال سوار شده اند تا کاربران بتوانند لذت تماشای با کیفیت تصاویر تلویزیونی را تجربه کنند. این امر سبب رونق بازار گیرنده های دیجیتال نیز در این چند ماه اخیر شده است. اما محصول جدید فراسو نیازی به گیرنده خارجی ندارد، چرا که برای آن هر دو نوع گیرنده آنالوگ و دیجیتال DVB-T داخلی در نظر گرفته شده است و به راحتی می توان از تماشای تصاویر به صورت دیجیتال بر روی آن لذت برد.
شاید یکی از قابلیتهای تلویزیون فراسو به جز گارانتی و خدمات پس از فروش را بتوان قیمت آن عنوان کرد. ورود به بازاری که قیمت آن به نسبت در آمد خانواده بالا است و وجود برندهای خارجی که قیمت هایی مشابه با ارزش برند خود در بازار عرضه می کنند و عدم انتقال تولید داخلی تاکنون سبب شده بود که مصرف کننده ایران بر خلاف مصرف کنندگان بازارهای خارجی که در بازار آزاد و با انتخاب رنج وسیعی از قیمت روبرو هستند ، نتواند دست به خرید بزند که امید است با نورسیده فراسو این تغییر در بازار داخلی ایجاد شود تا مصرف کننده ایرانی نیز تنوع در انتخاب را لمس کند.
ساختار و کیفیت تصویر این محصولات به گونه ایست که در هر زاویه ای می توان تصویر را به خوبی بر روی آنها تماشا کرد. کاربر می تواند تصاویر را بر روی مدل 46 اینچی به صورت افقی و عمودی زاویه 178 درجه به خوبی ببیند.
این شرکت برای این محصول ورودی های متنوع و نسبتاً کافی در نظر گرفته است. با وجود سه ورودی HDMI، یک ست ورودی Composite، یک ورودی VGA و یک درگاه ورودی USB به نظر نمی رسد مشکلی در این بخش برای کاربر به وجود آید. ضمن این که این دستگاه قابلیت پخش تصاویر ، موسیقی و ویدئوهای ذخیره شده بر روی حافظه های فلش از طریق درگاه USB را دارد.


 
     
 

 




تحسین شده ترین شرکت های جهان
نوشته شده در سه شنبه 3 خرداد 1390
بازدید : 466
نویسنده : MRK

برای قرارگیری یک شرکت مشخص در این لیست می بایست نام این برند در لیست صنایع مربوطه در نیمه بالائی جدول قرار گرفته باشد.

در این لیست همچنان برند شماره یک به Apple تعلق دارد و با فاصله ای اندکی گوگل در تعقیب این شرکت است جایگاه نهم شرکت مایکروسافت و سی و دوم شرکت اینتل از دیگر نکات جالب این لیست به شمار می روند.رتبه شرکت سامسونگ در حال حاضر در لیست 2011 مجله Fortune به عدد 38 رسیده که در مقایسه با سال 2010 با چهار پله و در مقایسه با سال 2009 با 12 پله صعود همراه بوده است. در بخش صنایع الکترونیک نیز شرکت سامسونگ با حفظ رتبه سال گذشته خود در میان 15 شرکت برتر این صنعت همچنان در رده دوم جدول قرار دارد و دو شرکت سونی و پاناسونیک در مقام های سوم و چهارم تعقیب کننده گان اصلی سامسونگ در این رده هستند. آخرین شرکت در لیست تولید کنندگان وسایل الکترونیک که در نیمه بالائی این لیست قرار داشته و بدین ترتیب به لیست Fortune نیز راه یافته، شرکت Toshiba با مقام هشتم است و شرکت بعدی پس از توشیبا یعنی LG بعلت قرار گرفتن در نیمه پائینی جدول جائی در لیست Fortune ندارد. جنبه های کلیدی اعتبار سامسونگ که نقش مهمی در حفظ و ارتقا جایگاه این شرکت در لیست برترین کمپانی های سال ایفا می کنند زیر عناوینی همچون ابتکار، مدیریت مردمی، استفاده از دارائی های شرکت و بلاخره مسئولیت پذیری اجتماعیقابل دسته بندی ست. گزارش Fortune که بطور کامل توسط Hay Group تهیه شده است با بررسی 1400 شرکت مختلف شامل 1000 شرکت آمریکائی و غیر آمریکائی در لیست Fortune با درآمدی بیش از 10 میلیارد دلار یا بیشتر در سال و همچنین برترین شرکت های خارجی فعال در آمریکا آغاز شد. پس از این مرحله با تعیین دسته بندی هایمختلفبرای صنایع بزرگ،15 شرکت اول بین المللیبرای هر صنعت و 10 شرکت اول بزرگ برای صنایع عظیم حاضر در آمریکا مشخص شدند. پس از این مرحله مجموعا 673 شرکت مختلف از 32 کشور جهان مورد بررسی دقیق و کامل قرار گرفتند. با گذر از این مرحله و برای تعیین لیستی از 57 صنعت مختلف، Hay Group از مدیران اجرائی و تحلیلگران هر صنعت درخواست نمود تا شرکت های حاضر در صنایع مربوط به خود را در 9 جنبه مختلف از میزان سرمایه گذاری تا مسئولیت پذیری اجتماعی ارزشیابی کنند. بدین ترتیب با مشخص شدن نتایج، این بار تنها برترین های این لیست در مجله Fortune به معرض دید عموم گذاشته شدند هرچند که لیست کامل بصورت آنلاین در دسترس علاقمندان قرار دارد. از این مرحله به بعد برای رسیدن به لیستی از برترین 50 شرکت تحسین شده سال، Hay Groupبا مجموعه ای از 4100 مدیر شرکت، رؤسا و تحلیلگران بازار بورس در صنایع مربوط به خود برای انتخاب 10 شرکت برتر از دید این افراد گفتگو نمود. مصاحبه شوندگان در این مرحله شرکت های دلخواه خود را از لیستی شامل برندهای حاضر در یک چهارم بالای جدول تحقیق سال گذشته و همچنین شرکت هائی که در یک پنجم بالای لیست صنایع خود قرار دارند انتخاب می نمودند. در این میان هرکس می توانست هر شرکت دلخواهی را در این لیست انتخاب کند و از این لحاظ مطلقا محدودیتی وجود نداشت البته گه گاهی نیز نتایج نسبتا عجیب و غیر عادی در لیست دیده می شود بعنوان مثال اگرچه شرکت FedEx یکی از 10 شرکت اول تحسین شده در این لیست است اما همین شرکت در بخش Delivery industry در مقام دوم پس از شرکت UPS که در لیست کلی جایگاهی بهتر از30 در لیست 50 شرکت برتر ندارد قرار گرفته است.





مادر بورد GA-Z68X-UD3R-B3
نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390
بازدید : 436
نویسنده : MRK

تازه ترین خبر از شرکت گیگابایت تولید مادربورد GA-Z68X-UD3R-B3 است که یکی از تکنولوژی های بی نظیر این شرکت در امر تولید مادربورد است.

این مادربورد دارای تکنولوژی  GIGABYTE Touch BIOS™ است که کاربران را با یک محیط کاملا گرافیکی روبرو می کند که می توانند به راحتی تنظیمات بایوس خود را انجام دهند.

یکی دیگر از تکنولوژی های فوق العاده این مادربورد

Supports Intel® Smart Response Technology


است که باعث می شود شما از SSD در این مادربورد بتوانید استفاده کنید.

و دیگر تکنولوژی هایی که در دیگر مادربورد های گیگابایت استفاده شده در این مادربورد نیز مورد استفاده قرار گرفته است.




لپ تاپ VPCS132FX/B
نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390
بازدید : 698
نویسنده : MRK

یک لپ تاپ فوق العاده جدید از شرکت سونی به نام VPCS132FX/B که از جدیدترین لپ تاپ های این شرکت می باشد.

این لپ تاپ دارای پروسس intel core i3 بوده واز سرعت بسایر خوبی برخوردار است و دارای 4 گیگ رم بوده و عمر باطری این لپ تاپ بالا بوده و بین 5 تا 7.5 ساعت قابل استفاده است که از نقاط قوت این لپ تاپ می توان نام برد.

این لپ تاپ تمامی پورت های استاندارد یک لپ تاپ را دارا بوده و از یک LED با کیفیت برحوردار است.




یک پلی استیشن جدید 3
نوشته شده در یک شنبه 25 ارديبهشت 1390
بازدید : 480
نویسنده : MRK

این پلی استیشن جدید که تولید شرکت سونی است قابلیت های فراوانی از جمله دارا بودن 160 گیگ حافظه داخلی بوده.

این پلی استیشن دارای نقاط قوتی دارد از جمله :

1.  160 گیگا بایت حافظه برای قرار دادن عکس ,فیلم, بازی و موزیک

2. داشتن تکنولوژی بلو-ری برای استفاده از دی وی دی های بلو-ری که در فیلم های full HD مورد استفاده است.

3. داشتن اتصال به اینترنت با تکنولوژی WI_FI

4. دارا بودن دو پورت USB

5. دارا بودن خروجی HDMI

6. دارا بودن قابلیت شبکه برای بازی در حالت شبکه

و امکانات دیگری که می توان از جمله به 97 گیگ خافظه شامل فیلم های SD وبازی و..... که رقیبی جدی برای کنسول XBoX 360 است.

امکانات داخل پکیچ شامل:

1. کابل USB

2. کابل AV

3. دو سته بازی شکدار بی سیم

 




هدست Shock One Gaming
نوشته شده در دو شنبه 12 ارديبهشت 1390
بازدید : 761
نویسنده : MRK

این محصول با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته ای مانند DTS 5.1 Virtual Surrond Sound و اسپیکر های 40 میلی متری ،باعث بهبود کیفیت و کمیت باس ( BASS ) می شود .



Shock Gaming One ضمن تولید صدای بسیار با کیفیت و رسا در بازی های کامپیوتری با چندین پد گوش نرم و پد سر چرمی عرضه می شود که امکان استفاده طولانی مدت و راحتی گوش را به ارمغان می آورد . این هدست حرفه ای با رابط USB به کامپیوتر متصل می شود و با داشتن نرم افزار خاص خود امکان تنظیمات پیشرفته صدا را برای بازی های مختلف فراهم می آورد . همچنین لوگوی درخشان Tt روی این هدست باعث جذابیت هر چه بیشتراین قطعه شده است .


برند Tt eSPORTS ، با هدف تولید و عرضه وسایل گیمینگ حرفه ای ایجاد شده و این هدست نیز به گفته ترمال تیک با قیمت مناسب و امکانات پیشرفته اش یک گزینه بسیار مناسب برای گیمر های حرفه ای و نیمه حرفه ای محسوب می شود و قطعاً گیمر های زیادی در کشورمان منتظر دیدن این محصول در بازار ایران هستند .




دوربین دیجیتال - دوربین نیکون دی 5100
نوشته شده در دو شنبه 12 ارديبهشت 1390
بازدید : 465
نویسنده : MRK

نیکون در 5 آوریل 2011 خبر ورود دوربین جدید D5100 را منتشر کرد. Nikon D5100، مدل جدیدی از دوربین D5000 است که از نظر امکانات مابین دوربین‌های D7000 و D90 نیکون قرار می‌گیرد. این دوربین از همان حسگر 16 مگاپیکسلی نیکون D7000 بهره‌مند است، و احتمالا همان دقت و کیفیت و البته نویز بسیار کم D7000 را با قیمت کمتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از مشخصات دیگر D5100 می‌توان به سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه‌ای، نمایشگر بازشو و چرخان 3 تینچی با رزولوشن 921 هزار پیکسل، فیلمبرداری Full HD با امکان فوکوس خودکار پیوسته، امکان استفاده از جلوه‌های ویژه بر روی فیلم‌ها و یک قابلیت جدید عکاسی HDR با استفاده از 2 عکس پی‌درپی اشاره کرد. البته D5100 یک مزیت عمده نسبت به D7000 دارد و آن یکی از قابلیت‌های ویدئویی دوربین است. قابلیت Night Vision یا دید در شب که برای فیلمبرداری در تاریکی در D5100 قرار گرفته است به دوربین اجازه می‌دهد با حساسیت باورنکردنی ISO 102,400 در تارکی فیلمبرداری کند. البته شما نمی‌توانید از این حساسیت برای عکاسی استفاده کنید و حساسیت دوربین برای گرفتن عکس ISO 100-6400 (قابل گشترش تا 25600) است

جزییات در ادامه مطلب......




تعداد صفحات : 24