پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی کامل ۳۵۰۰ DELL Vostro
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 699
نویسنده : MRK

شرکت Dell اخیرا لپ تاپ های Vostro را با سری ۳۰۰۰ به روز کرده است. این سری از لپ تاپ ها برای کسب و کارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. البته سری ۳۰۰۰ مدل های مختلفی از جمله، ۳۳۰۰ با صفحه نمایش ۱۳٫۳ اینچی، ۳۴۰۰ با صفحه نمایش ۱۴ اینچی و ۳۵۰۰ با صفحه نمایش ۱۵٫۶ و ۳۷۰۰ با صفحه نمایش ۱۷٫۶ اینچی را روانه بازار کرده است. همچنین هر مدل از لپ تاپ ها با قطعات مختلفی از پردازنده، رم، هارد دیسک و کارت گرافیک عرضه شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایرایانه، فروشگاه اینترنتی لپ تاپ های دل و سونی،  یکی از این مدل ها لپ تاپ های سری Vostro 3500 می باشند که صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی دارند. با توجه به اینکه چه ویژگیهای سخت افزاری را در انتخاب نمایید، قیمت این مدل ها نیز تغییر می کند. در بازار داخل ایران، این محدوده قیمت برای Vostro 3500 از ۷۰۰۰ تومان تا ۱۰۵۰۰۰۰ تومان همراه با گارانتی می باشد.

 

برای این بررسی، یک مدل Vostro 3500 با پردازنده Intel Core i5 با فرکانس ۲٫۲۶ GHz، رم ۴ گیگابایتی، هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی و گرافیک Nvidia GeForce 310M در نظر گرفته شده است.




سی پی بو Core i7
نوشته شده در پنج شنبه 25 فروردين 1390
بازدید : 776
نویسنده : MRK

سی پی یو Intel Core i7 Extreme Editionیک سی پی یو واقعا فوق العاده و جدید که تازه وارد بازار ایران شده این سی پی یو ساخت کشور آمریکا بوده و 4 هسته ای هم هست.

سرعت پردازش آن 3.33 مگاهرتز است و سازگار با تمامی ویندوزهای 32 و 64 بیتی است.مشخصات کلی و قیمت این سی پی یو در بازار ایران در ادامه مطلب.




Eee Pad Transformer TF10 ایپد
نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390
بازدید : 763
نویسنده : MRK

این روزها خبر ها و تکنولوزی های زیادی از شرکت معتبر ASUS به گوش می خورد. یکی دیگر از جدیدترین محصولات شرکت ASUS وسیله به نام Eee Pad Transformer TF101 که خیلی جالب.

بله این لپ تاپ نیست بلکه Eee Pad که به راحتی به صفحه کلید مخصوص خود وصل شده و طرحی از یک لپ تاپ را به شما می دهد.و زمانی که آن را جدا کردید از صفحه کلیدش خودش صفحه کلید کاملا لمسی دارد و صفحه کاملا لمسی.

دارای امکانات فوق العاده چند رسانه ای و ذخیره اسناد و هر آنچه که تصور کنید در اختیار شما می گذارد.

به شما اجازه گوش دادن به آهنگ , رادیو به صورت آنلاین را می دهد و این است انفجار تکنولوژی...


:: برچسب‌ها: Eee Pad Transformer TF10 ایپد ,



Xtion چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390
بازدید : 754
نویسنده : MRK

تکنولوژی که به PC وصل شده و تصویر و حرکات شمارو در داخل مانیتور به نمایش گذاشته است و توسط سخت افزار Wavi می توان آن را به TV انتقال داد و از آن لذت برد.

نکته قابل ذکر این تکنولوژی اولین بار توسط شرکت اسوس طراحی و ارایه شده.




Wavi چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390
بازدید : 698
نویسنده : MRK

Wavi تکنولوژی که توسط آن می توان به صورت بی سیم اطلاعات از PC به TV به راحتی انتقال داد که اولین بار توسط شرکت ASUS طراحی و شناخته شده است.

با توجه به تصویر زیر می توان دریافت که کاربردهای متنوی دارد این تکنولوژی


:: برچسب‌ها: Wavi چیست؟ ,



تکنولوژی Wavi-Xtion
نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390
بازدید : 693
نویسنده : MRK

جدیدترین خبر از شرکت معروف Asus که از یک تکنولوژی جدید پرده برداری کرده که نام این تکنولوژی Wavi-Xtion است که کاربرداین تکنولوزی به شکل است که دوربینی روی LCD یا هر صفحه نمایشگر دیگری قرار می گیرد به نام Xtion وبا دستگاهی شبه مودم ADSL که نام این دسگاه Wavi به صورت بی سیم به هم متصل می شوند و تمام حرکات شما را در صفحه نمایشگر نمایش می دهد.حرکاتی مانند ورزش کردن شما که باعث می شود که شما حرکات اشتباه خود را اصلاح کنید.


:: برچسب‌ها: تکنولوژی Wavi-Xtion ,



کنسول بازی Xbox 360
نوشته شده در یک شنبه 21 فروردين 1390
بازدید : 739
نویسنده :

خبرهای تازه ای از کنسولی که چند سالی تو ایران طرفداران زیادی پیدا کرده . ماکروسافت جدیدترین Xbox خود را که ظرفیتی بالغ بر 250 گیگابایت معرفی کرده.که امکان Wi-fi برای گیمرهاش قرار داده تا بتواند بصورت آنلاین به بازی بپردازند و این خبری خوشحال کننده برای طرفداران این کنسول است.

اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب.......

 

 


:: برچسب‌ها: کنسول بازی Xbox 360 ,



مادربورد X-Power
نوشته شده در شنبه 20 فروردين 1390
بازدید : 1316
نویسنده : MRK

یک مادربورد فوق العاده عالی که برای اورکلاکینگ طراحی شده که شرکت سازندش MSI و در باره امکانات این مادربورد این چنین گفته.

دارا بودن تکنولوژی OC Genie که از خصوصیات این تکنولوژی سرعت بالا و خودکار اورکلاکش می توان اشاره کرد.و یا تنظیم اتوماتیک سی پی یو و رم در یک لحظه و ساپورت هر دو سی پو یو انتل و ای ام دی البته روی این مادربورد تنها سی پی یو Core i7 می توان اشاره کرد.

دارا بودن تکنولوژی Lossless که برای اولین بار توسط این شرکت به صورت انبورد  در دنیا قرار داده شده.خصوصیت این تکنولوژی دارا بودن کیفیت فوق العاده بالای صدا و کیفیت HD اشاره کرد که جلوگیری می کند از آزار گوش یا به عبارتی گش خراش نیست.

امکان بعدی این مادربورد دارا بودن تکنولوژی i-charger که این امکان به شما می دهد که در هنگام اتصال گوشی یا تبلت خود به این مادربورد شروع به شارژ می کند.

تکنولوژی بعدی این مادربورد توانایی ذخیره سازی انرژی در مادربورد است.

و دیگر امکاناتی که آنقدر زیاد است در آینده نزدیک به تک ت آنها باید پرداخت.




تعداد صفحات : 24