پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کارت گرافیک 3D
نوشته شده در شنبه 20 فروردين 1390
بازدید : 695
نویسنده : MRK

ازتصاویر سه بعدی لذت ببرید.با 3گیگ حافظه DDR5 می توان تصاویر سه بعدی به وضوح واقعیت دید.کارت گرافیک Geforce GTX 590 شرکت MSI سازنده این کارت گرافیک است.

این کارت دارای قابلیت های فراوانی از جمله فن قدرتمند روی کارت که باعث خنک کنندگی عالی این کارت میشه.

این کارت دارای تکنولوژی 3D VISION SURROND است که تصاویر در مانیتورهای چندگانه نمایش می دهد.

این کارت دارای سه پورت DVI و یک پورت mini-display است.




مادربورد GA-MA790GP-UD3H
نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 805
نویسنده : MRK

آیا تا به حال مادربوردی با شش هسته دیدید؟ پس به این مادربورد نگاه کنید که از سی پی یو AMD که دارای 6 هسته است پشتیبانی می کند. وسرعت بالایی در بازی به شما می دهد.نام این مادربورد Socket AM2+ > GA-MA790GP-UD3H (rev. 1.0) است.

این مادربورد دارای خازن هایی است که عمر آنها را تا 50 برابر بیشتر از سایر خازن های استفاده شده در مادربورد های قبل کرده.

اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب.....


:: برچسب‌ها: مادربورد ,



GV-N590D5-3GD-B کارت گرافیک
نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 816
نویسنده : MRK

تعمیر کیس با جعبه ابزار جادویی برای بالا بردن سرعت پس دست به کار شوید و منتظر نباشید.

یکی از جالبترین کار های شرکت گیگابایت قرار دادن یه موس برای گیمر ها است که این موس خود خصوصیات فوق العاده ای دارد.

تمامی قطعات این مادربورد به صورت شیک در یک جعبه در کنار یکدیگر قرار داده شده.

نام این کارت گرافیک GV-N590D5-3GD-B از سری 590 است که GDDR5 بوده و یه نکته جالب دیگر سرعت این مادربورد که 3 گیگابایت است و واقعا فوق سرعت روز به شما می دهد.

دقت دیجیتال این کارت بالاتر از حد تصور شماست 2560 x 1600 و از تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند.




کارت گرافیک GV-N570OC-13I
نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 796
نویسنده : MRK

بعد از معرفی چند رم اورکلاکینگ و رم مخصوص گیمر ها حالا نوبت به یه کارت گرافیکی رسیده که لذت بازی برایتان فوق العاده بشه . کارت گرافیک GV-N570OC-13I که از سری GeForce 500 Series شرکت گیگا بایت است. که دارای سه فن قوی روی کارت گرافیک است که دیگر احتیاج به فن دیگری روی کارت ندارید.این کارت DDR5 بوده و 1.5 گیگ هم ظرفیت دارد.

از امکانات فوق العاده این کارت می توان به تکنولوژی روز NVIDIA® CUDA اشاره کرد یا به تکنولوژی NVIDIA® PureVideo™ HD که در تماشای فیلم های دی وی دی و یا تکنولوزی بلو-ری احساس فوق العاده خاصی به شما می دهد.

این کارت گرافیک از فناوری GPU استفاده کرده روی این کارت گرافیک و دارای DirectX 11 بوده و از نرم افزار حرفه ای OpenGL 4.1 برای کدنویسی این کارت استفاده کرده. از نکات قابل توجه این کارت به قرار داشتن این کارت جزو سری جدید گیگا بایت به نام Ultra Durable VGA Seriesاست. و دارای 2 پورت DVI و یک پورت Mini HDMI می توان اشاره کرد.

این کارت توانسته جوایز زیرا هم بدست بیاورد.

 

 


:: برچسب‌ها: کارت گرافیک GV-N570OC-13I ,



رم XMS3
نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 960
نویسنده :

یک رم عالی برای گیمر ها که از بازی بیشتر لذت ببرند البته در کنار یک کارت گرافیک فوق العاده.رم XMS3 که بیشتر روی مادربورد هایی با چیپست AMD بسته می شود.

این رم که از نوع DDR3 می باشد و 2 تا 2 گیگ می باشد سرعت خوبی به سیستم شما می دهد.تست ولتاژ این رم حدود 1.65 ولت می باشد و در تست سرعت تا 1600MHz بال رفته البته سرعت معمولی این رم 1300MHz می باشد. در تست Latency نمره قابل قبول 7-8-7-20 کسب کرده و یه نمره عالی در رِنج این رم است.

 


:: برچسب‌ها: رم , رم XMS3 ,



رم Vengeance™
نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 848
نویسنده :

آیا کسی هست که به بازی در پی سی علاقه مند نباشد ؟ پس به این مطلب خوب توجه کنید. برای اینکه بهترین راندمان در هنگام بازی داشته باشید یه از ملاک های شما باید رم کامپیوتر رومیزیتان باشد. رم Vengeance™ که از شرکت معروف corsair است فوق العاده شما را در هنگام بازی همراهی خواهد کرد .

این رم گارانتی مادام العمر شرکت را دارد و سرعتی بالغ بر 1300MHz که در حالت اورکلاک به 2000MHz می رسد واز نوع DDR3 بوده. در ضمن این رم برای کارهای اورکلاک بیشتر طراحی شده و اورکلاک های حرفه ای بیشتر از این رم ها استفاده می کنند البته گیمر ها هم می توانند از این رم ها نیز استفاده کنند. 

یکی دیگر از مزیت های این رم دارا بودن هیستینگ های خنک کننده فوق العاده است که در هنگام بازی دمای رم ها را پایین نگه می دارد. تست که روی ولتاز این رم ها گرفته شده 1.5 ولت در شرایط عادی و در حالت اورکلاک 1.6 ولت بوده.


:: برچسب‌ها: رم ,



پاور XFX PRO850W
نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390
بازدید : 994
نویسنده : MRK

سلام دوستان امروز به بررسی یه پاور قدرتمند از شرکت XFX می پردازیم. این پاور که 850w جریان مصرفی کیس شما را تامین می کند و تمامی کابل های استاندارد دارا می باشد. نام این پاور XFX PRO850W (P1-850S-CAB9)که از سری Core Edite این شرکت.

از مزایای این پاور به دارا بودن کابل چند رسانه ای گرافیک می توان اشاره کرد که NVIDIA SLIتکنولوژی در خود جا داده است. و ماکزیمم دمای این پاور 50c است و دمای نسبتا خوبی دارد. واتاژ ورودی این پاور بین 90-270 است و در ابعاد 135x135x25 است. و توسط شرکت سازنده 5 سال گارانتی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید....


:: برچسب‌ها: پاور , Power ,



روش هاي اتصال دو كامپيوتر به يكديگر
نوشته شده در چهار شنبه 17 فروردين 1390
بازدید : 743
نویسنده : MRK

ساده ترين نوع شبكه فقط از دو نوع كامپيوتر تشكيل شده است. شما مي توانيد اين نوع شبكه را براي اشتراك گذاري فايل ها، پرينتر يا هر وسيله جانبي ديگر يا حتي يك ارتباط اينترنتي استفاده كنيد. براي اتصال دو كامپيوتر بهتر است اين مقاله را مطالعه كنيد تا با روش هاي موجود آشنا شويد و با توجه به امكانات خود يكي از آنها را انتخاب كنيد.

توجه) در اين مقاله فقط روش هاي اتصال دو كامپيوتر از طريق كابل توضيح داده مي شود.

روش سنتي و معمول اتصال دو كامپيوتر عبارتست از ايجاد يك اتصال اختصاصي از طريق كابلي كه به هر دو كامپيوتر متصل شده است. اگر مي خواهيد به اين روش عمل كنيد چند گزينه وجود دارد.

  • كابل كراس اور ( cross over ) اترنت

  • كابل سريال مودم نول يا كابل پارالل تجهيزات جانبي

  • كابل USB مخصوص اتصال دو كامپيوتر

 




تعداد صفحات : 24