پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اندروید 4.4 کیت کت
نوشته شده در پنج شنبه 16 آبان 1392
بازدید : 948
نویسنده : MRK

 گوگل علاوه بر معرفی پنجمین تلفن از خانواده نکسوس، نسخه جدید اندروید را نیز منتشر کرد. تمرکز اصلی گوگل در اندروید 4.4 پشتیبانی بهتر از سخت افزارهای ارزان قیمت و ضعیف است، تا میلیاردها نفر از مردم جهان که قادر به خرید تلفن‌های هوشمند گران قیمت نیستند نیز بتوانند این سیستم عامل را تجربه کنند.

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل , اخبار و رویدادها , سیستم عامل موبایل , ,
:: برچسب‌ها: اندروید , سیتم عامل , گوشی ,



بازدید : 804
نویسنده : MRK

 آرم ادعا می‌کند که پردازنده گرافیکی Mali-T760 بیش از 400 درصد از نظر مصرف انرژی نسبت به Mali-T605 بهینه شده است. در حال حاضر سیستم-روی-یک-چیپ (SoC) بیش از 50 درصد از تلفن‌های اندرویدی از گرافیک Mali بهره می‌برند. حال با معرفی این گرافیک جدید احتمالا تبلت‌های بسیاری نیز نسبت به استفاده از این گرافیک اقدام خواهند کرد. چرا که این پردازنده علاوه بر ارائه قدرت و بازده بالاتر، مصرف انرژی به مراتب پایین‌تری نیز دارد. جالب است بدانید که در حال حاضر تنها 20 درصد از پردازنده‌های استفاده شده در تبلت‌ها با گرافیک Mali یکپارچه شده‌اند.

پردازنده‌های گرافیکی میان-رده آرم شامل Mali-300, Mali-400MP و Mali-450 همگی براساس معماری Utgard این شرکت طراحی شده‌اند. اما پردازنده‌های گرافیکی قوی‌تر و رده-بالای آرم مانند Mali-T604 براساس معماری به نام Midgard طراحی شده بودند. حال آرم یک پله بالاتر رفته و پردازنده میان-رده جدید خود، Mali-T720 را براساس معماری Midgard طراحی نموده است.

Mali-T720-block-diagram


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , سی پی یو , ,



سیتم عامل فایر فاکس
نوشته شده در دو شنبه 29 مهر 1392
بازدید : 979
نویسنده : MRK

 پلتفرم متن باز HTML 5 مخصوص موبایل فایرفاکس یا همان سیستم‌عامل فایرفاکس که توانسته حمایت خوبی را هم از سمت اپراتورها کسب کند، قرار است برای بازارهای بیشتری عرضه شود. سیستم‌عامل فایرفاکس که فایرفاکس او‌اس خوانده می‌شود در آغاز سال‌جاری میلادی به عنوان گزینه‌ای برای سیستم‌عامل تلفن‌های ارزان قیمت اندرویدی معرفی شد. 

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل , سیستم عامل موبایل , ,
:: برچسب‌ها: Tags: FFOS 1 , 1 , Firefox , Firefox OS , OS , سیستم عامل , فایرفاکس ,



تکنولوژی Hi-Fi A88W 3D
نوشته شده در یک شنبه 28 مهر 1392
بازدید : 1029
نویسنده : MRK

 BIOSTAR مادریورد Hi-Fi A88W 3D را که بر پایه جدیدترین سوکت شرکت AMD یعنی +FM را منتشر کرد که سری Kaveri  , APU ها را پشتیبانی می کند.در حال حاضر می توان گفت هم +FM2 و FM2 APU بروی سوکت +FM2 کار می کند که شما چیپست های  “A88X”, “A78” ,“A55” است.ولی +FM2 APUs روی FM2 کار نخواهد کرد.البته سوکت پردازنده های این شرکت نسل قبلی خود را هم حفظ کرده و در این نسل هم پشتیبانی می شود.


:: موضوعات مرتبط: سخت افزار , مادربورد , فناوری اطلاعات , معرفی تکنولوژی ها , ,
:: برچسب‌ها: Tags: +FM2 , BIOSTAR , CPU , DirectX 11 , 1 , Hi-Fi A88W 3D , mainboard , motherboard , PCI-E 3 , 0 , Radeon , بایوستار , سی پی یو , سیستم , مادربورد , کارت گرافیک ,



نوشته شده در یک شنبه 28 مهر 1392
بازدید : 568
نویسنده : MRK

 یکی از بهترین تکنولوژی های شرکت ایسوس که گوشی هوشمند را به تبلت تبدیل می کند بی شک PadFone های این شرکت است که روز به روز با متنوع شدن و پیشرفت های چشمگیری هم همراه است.امروز در این مقاله سعی داریم شما رو با یکی از این محصول ها آشنا کنیم.



....


:: برچسب‌ها: Tags: Android, asus, Core, motherboard, padfone, Phone, Smarty, Snapdragon, Tablet, اندروید, ایسوس, تبلت, سی پی یو, مادربورد, هسته, پدفون, پردازنده, گوشی, گوشی هوشمند ,



خنک‌ترین کارت گرافیک GTX780
نوشته شده در پنج شنبه 18 مهر 1392
بازدید : 471
نویسنده : MRK

 این کارت روی رابط نسل سوم PCI Express نصب می‌شود که سرعت بالاتری نسبت به رابط‌های پیشین دارد. کارت گرافیک GTX ۷۸۰ DirectCU II با خنک‌کننده کاملا متفاوت معرفی شد.



کارت گرافیک ایسوس GTX ۷۸۰ DirectCU II با خنک‌کننده کاملا متفاوت DirectCU II معرفی شد.
به گزارش 
سخت افزارچی و به نقل از ایتنا این کارت گرافیکی دارای مدار طراحی‌شده توسط ایسوس و مجهز به کنترل‌کننده ولتاژ DIGI+ VRM است و در بخش تغذیه آن از اجزای Super Alloy استفاده شده است.

در کارت GTX ۷۸۰ DirectCU II ایسوس پردازنده پردازنده‌ GK۱۱۰-۳۰۰ نصب شده که دارای ۲۳۰۴ هسته پردازشی کودا (CUDA) است.
این کارت به همراه ۳ گیگابایت حافظه ویدیویی GDDR۵ با رابط ۳۸۴ بیتی طراحی شده است و برای گیمرها که نیاز به جزییات بالای گرافیکی و کیفیت تصویر فراتر از وضوح full HD دارند، کارت جیفورس GTX ۷۸۰ DirectCU II با یک خنک‌کننده قدرتمند و کارایی بالا، استقامتی بالاتر از استانداردهای مرجع برای این مدل ارائه می‌کند.

طراحی حرارتی اختصاصی DirectCU II دارای سطح تماس مستقیم با پردازنده گرافیکی و لوله‌های مسی ۱۰ میلی‌متری برای انتقال حرارت است که ۲۲۰ درصد سطح توزیع حرارت بیشتری دارند و عملکرد دفع حرارت را افزایش می‌دهند.
این طراحی در مقایسه با مدل مرجع ۳۰ درصد خنک‌تر است و تا ۳ برابر نویز صوتی کمتری ایجاد می‌کند.

فن اختصاصی CoolTech با یک تیغه ترکیبی و طراحی منحصر به فرد بلبرینگ، شامل دمنده شعاعی داخلی و تیغه‌های بیرونی به شکل گلبرگی است.
این طراحی با ایجاد جریان هوا در چندین جهت به فرآیند کاهش حرارت سرعت می‌بخشد و عملکرد پایدار گرافیکی را فراهم می‌کند. 

 



فناوری DIGI+ VRM با ۱۰ فاز توان دارای رگولاتورهای دیجیتالی است که میزان حذف نویز برق را تا ۳۰ درصد و راندمان مصرف انرژی را تا ۱۵ درصد بهبود می‌دهد.
با کمک این فناوری طول عمر و پایداری کارت تا ۲.۵ برابر افزایش پیدا می‌کند. 

نرم‌افزار GPU Tweak به همراه کارت جیفورس GTX ۷۸۰ DirectCU II ایسوس برای تنظیم کارت و اجرای همزمان آن از طریق یک رابط گرافیکی طراحی شده است و علاوه بر نمایش و نظارت دقیق بر جزییات بخش‌های مختلف کارت، درایور و بایوس را به صورت خودکار آپدیت می‌کند.

این کارت روی رابط نسل سوم PCI Express نصب می‌شود که سرعت بالاتری نسبت به رابط‌های پیشین دارد.
تراشه جیفورس GTX ۷۸۰ در این مدل نیز علاوه بر پشتیبانی از رابط DirectX نسخه ۱۱.۱ دارای 

فناوری‌هایی مثل GPU Boost ۲.۰ برای کنترل هوشمند فرکانس پردازنده گرافیکی، PhysX با توان ۱۰ برابری محاسباتی فیزیکی در محیط بازی‌ها و تکنولوژی ۳D Vision انویدیا برای نمایش محتوای سه‌بعدی در وضوح بالا است. 
 
 




بازدید : 486
نویسنده : MRK

 ایتنا - مادربوردهای سری X۷۹ کمپانی MSI دارای قطعات استاندارد Military Class III اند که پایداری و طول عمر بالای محصول را در استفاده از این پردازنده‌های پرمصرف ۱۳۰ واتی تضمین می‌کند.

 


کمپانی MSI، برند مطرح تولیدکننده قطعات کامپیوتری جهان، به طور رسمی بایوس‌های جدیدی را برای مادربوردهای مبتنی بر چیپست X۷۹ کمپانی اینتل عرضه کرده است که باعث می‌شود این مادربوردها بتوانند از پردازنده‌های جدید ۲۲ نانومتری کمپانی اینتل با فناوری ساخت ۲۲ نانومتری با معماری Ivy Bridge-E پشتیبانی نمایند.


به گزارش سخت افزارچی و به نقل از ایتنا پردازنده‌های جدید Ivy Bridge Extreme اخیراً توسط کمپانی اینتل معرفی شده‌اند و با استفاده از سوکت LGA۲۰۱۱ از حافظه‌های DDR۳ تا فرکانس ۱۸۶۶MHz را در حالت چهار کاناله پشتیبانی می‌کنند.
پرچمدار این پردازنده‌ها Core i۷ ۴۹۶۰X است که دارای ۶ هسته و ۱۲ رشته پردازشی بوده و فرکانس پایه آن ۳۶۰۰MHz و فرکانس حالت Turbo آن ۴۰۰۰MHz می‌باشد.
این پردازنده حافظه کش سطح سوم ۱۵ مگابایتی دارد. 

مادربوردهای سری X۷۹ کمپانی MSI دارای قطعات استاندارد Military Class III اند که پایداری و طول عمر بالای محصول را در استفاده از این پردازنده‌های پرمصرف ۱۳۰ واتی تضمین می‌کند.
مدار تغذیه DrMOSII به کار رفته در این مادربوردها دارای مکانیسم محافظت دربرابر دمای بالاست که می‌تواند در مواقع لزوم از آسیب به پردازنده‌های گران‌قیمت این پلتفورم جلوگیری کند.
پرچمدار این مادربوردها – Big Bang XPower II – دارای مدار تغذیه قدرتمند ۲۲ فازی برای پردازنده بوده و از ۴Way SLI و CrossFire X نیز پشتیبانی می‌کند. 

برای پشتیبانی از این پردازنده‌ها کافیست بایوس مادربورد خود را از طریق وب‌سایت کمپانی MSI به یکی از نسخه‌های زیر یا بالاتر ارتقا دهید: 


:: برچسب‌ها: کارت گرافیک , Graphic card ,



ارسال آسان پیامک با GO SMS Pro v5.24
نوشته شده در جمعه 5 مهر 1392
بازدید : 515
نویسنده : MRK

 ارسال آسان پیامک با GO SMS Pro v5.24

با GO SMS Pro ارسال پیام کوتاه را به شکلی عالی و راحت تجربه کنید. این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های ارسال SMS و MMS است که از برنامه های ارسال پیام کوتاه رایگان SMS/MMS + GO Chat و تماس های صوتی رایگان Walkie Talkie پشتیبانی می کند. امکان ایجاد دسته های مختلف ( مانند Inbox, Outbox, MMS, created folders, پوشه های پنهان )، پشتیبانی از بسیاری از زبان ها، برنامه ریزی پیام کوتاه، سرویس اشتراک گذاری از طریق ۲G/3G/4G یا WIFI و SMS، ایجاد جعبه خصوصی، قابلیت رمزگذاری بر پیام ها و ایجاد black list، بک آپ گیری و بازیافت پیام ها، داشتن تم های زیبا، قابلیت ایجاد و کشیدن نقاشی (doodle) و … از جمله امکانات برنامه می باشد. در این نسخه پیش نمایش تم ها اضافه شده است. راهنمای UI به روز رسانی شده است. My center و task system اضافه گشته است. عملیات هایی که برای گرفتن اعتبار استفاده می شد و استفاده از اعتبار برای تغییر تم های خریداری شده پایان یافته است. باگ ها نیز رفع شده اند و بهبودی های دیگر در UI/UE حاصل شده است. پشتیبانی کامل از SMS و MMS و همچنین چت فیسبوک با استفاده از پلاگین GO FB، امکان ارسال MMS به دیگران از طریق ۲G/3G/4G یا WIFI با یک پیامک حتی اگر آنها این برنامه را نداشته باشند.، پشتیبانی از popup با پاسخ دهی سریع و حالت حفظ حریم خصوصی، پشتیبان گیری و بازیابی تنظیمات، برنامه ریزی فرستادن پیامک – پیامک گروهی پشتیبانی می شود، تنظیم شماره های ویژه برای آگهی ها، زنگ، امضا و مکالمه، پشتیبانی از Emoji با پلاگین Emoji، حالت های دسته ای برای اضافه کردن شماره، حذف پیامک ها و …، حالت شب، جدا کردن پیام های طولانی برای CDMA و… از ویژگی های دیگر این برنامه می باشد. در این نسخه، برنامه به طور کامل از گوشی ها HTC one(Htc 802w/d/t),Galaxy Mega Duos (GT-I9152),Galaxy Star Duos (GT-S5282),Galaxy Pocket Neo Duos (GT-S5312),Galaxy Frame Duos (GT-S6812),Galaxy Music Duos (GT-S6012) پشتیبانی می کند.




تعداد صفحات : 24