پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بررسی فناوری 3LCD در ویدئوپروژکتورها
نوشته شده در چهار شنبه 3 مهر 1392
بازدید : 515
نویسنده : MRK

 بررسی فناوری 3LCD در ویدئوپروژکتورها 

ممکن است در هنگام خرید یک ویدئوپروژکتور برای خانه یا محل کار خود، با پیشنهادات و راهنمایی‌های مختلف و متفاوتی از سوی اطرافیانتان مواجه شوید. 

آشنایی با فناوری 3LCD


پیشنهاداتی که می‌توانند بر اساس نشان تجاری، قیمت، مدل، اندازه یا کیفیت تصویر باشند. اما بهترین راه این است که در ابتدا فناوری‌های به کار رفته در ساخت آنها را شناخته و سپس بر اساس نوع کاربری و استفاده خودتان مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. 

چراکه به این ترتیب می‌توانید با صرف کمترین هزینه بیشترین راندمان را از ویدئوپروژکتور داشته باشید. اصلی‌ترین این فناوری‌ها DLP و ۳LCD هستند که به چگونگی ورود نور و خروج رنگ از ویدئوپروژکتور مربوط می‌شوند که در این مقاله به بررسی اجمالی آنها خواهیم پرداخت. 

پروسه ورود و خروج نور و رنگ در ویدئوپروژکتورها توسط دو فناوری صورت می‌گیرد، فناوری قدیمی‌تر DLP و فناوری جدیدتر ۳LCD. 




معرفی AIO جدید کمپانی MSI: Adora 24
نوشته شده در دو شنبه 1 مهر 1392
بازدید : 568
نویسنده : MRK

 کمپانی MSI از کمپانی‌های برتر تولید کامپیوترهای All in One جهان، محصول AIO کاملاً جدید و فوق‌العاده باریک خود را معرفی کرد.

Adora ۲۴ نخستین کامپیوتر AIO جهان است که از صفحه نمایش flicker-free بهره می‌برد.
ضخامت بدنه این محصول در بعضی قسمت ها تا ۲۱ میلیمتر نیز می‌رسد.

معرفی AIO جدید کمپانی MSI: Adora 24




معرفی Fonepad Note 6 توسط ASUS
نوشته شده در پنج شنبه 28 شهريور 1392
بازدید : 605
نویسنده : MRK

 شرکت ASUS یک تبلت جدید ۶ اینچی با تصویر Full HD را معرفی کرد که برای کاربرانی که می خواهند تصویر بزرگتر از گوشی و کوچکتر از یک تبلت معمولی را تجربه کنند و برای سرگرمی های مختلف مورد استفاده قرار می گسرد این تبلت ۶ اینچی دارای ویندوز اندروید نسخه ۴٫۲ است.

......


:: برچسب‌ها: asus, FOnepad, Note, Note 6, Pad, ایسوس, فون, فون پد, نوت, نوت 6 ,



دانلود مستقیم از یوتیوب
نوشته شده در شنبه 23 شهريور 1392
بازدید : 528
نویسنده : MRK

 TubeMate YouTube Downloader یکی از بهترین برنامه های جستجو و دانلود فایل های مورد نظر از سایت YouTube است. با این نرم افزار می توانید فیلم های خود را با توجه به دسته بندی موجود انتخاب کرده و با کیفیت مورد نظرتان دانلود نمایید. همچنین این نرم افزار امکان توقف موقتی دانلود و ادامه دادن آن را برای شما فراهم می کند. TubeMate به شما امکان می دهد تا لیستی از فیلم های مورد علاقه تان را ذخیره کنید و در زمان مناسب به آن دسترسی پیدا کرده و آن را دانلود نمایید. توجه کنید که کیفیت فایل های که می توانید دانلود کنید به نوع گوشی و ورژن اندروید شما بستگی دارد. مثلا می توانید برای GalaxyTab و Galaxy S2 کیفیت Full HD را دانلود نمایید و از آن لذت ببرید.

دانلود مستقیم از یوتیوب با TubeMate YouTube Downloader v1.05.48


:: برچسب‌ها: دانلود مستقیم از یوتیوب ,



کوتاه درباره اندروید و تاریخچه اندروید
نوشته شده در شنبه 23 شهريور 1392
بازدید : 563
نویسنده : MRK

 اندروید (در فارسی آندرویید هم تلفّظ می‌شود) (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات)، (به انگلیسی: Android)‏ نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانهو هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد.اندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است.


:: برچسب‌ها: اندروید ,



معرفی لنزهای مخصوص گوشی های Xperia
نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392
بازدید : 572
نویسنده : MRK

 شرکت سونی از جدیدترین گوشی خود پرده برداری کرد که دارای دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی است و قابلیت اتصال لنز را داراست.این گوشی و لنز دو روز قبل از شروع نمایشگاه سالانه IFA در برلین رونمایی شد تا شرکت سونی از رقبای خود نوکیا و سامسونگ عقب نماند .

 


:: برچسب‌ها: گوشی های Xperia, گوشی هوشمند ,



نگاه Levono به بازار کامپیوترهای هیبریدی
نوشته شده در دو شنبه 18 شهريور 1392
بازدید : 575
نویسنده : MRK

 به گفته Lenovo این شرکت به رشد کامپیوترهای هیبریدی در بازار بسیار امیدوار است و امیدوار است در این ضمینه بتواند توجه مصرف کنندگان را به خودش جلب کند.

برای این منظور Lenovo در نمایشگاه سالانه IFA از طیف وسیعی از کامپیوترها جدید پرده برداری کرد تا خریدارانی قادر به استفاده از این دستگاه ها در محل های همچون ادارات , هتل ها یا در رختخواب و آشپزخانه باشند .به گفته لانسی مدیر بخش اروپا و خاورمیانه به خبرنگاران ابراز خرسندی کرد که به توانند در این بازار رشد خوبی را داشته باشن.

 


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: Flex , Lenovo's new Yoga 2 Pro , S , s5000 , Thinkpad Yoga , تبلت , نمایشگاه IFA , گوشی هوشمند ,



مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل
نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392
بازدید : 538
نویسنده : MRK

 مادربوردهای شرکت ECS مبتنی بر نسل 8 چیپهای اینتل، رسما آغاز به کار کرد.

شرکت ECS، اولین مادربوردهای مبتنی بر سری 8 چیپهای اینتل، با قابلیت پشتیبانی از چیپهای جدید نسل چهارم خانواده Core (با کد Haswell) ، برای مادربوردهای رومیزی خانواده های Pro، Deluxe و Essentials را معرفی کرد.

بقیه در ادامه مطلب....


:: موضوعات مرتبط: مادربورد , ,
:: برچسب‌ها: سری Deluxe, سری Essential, سری Pro, مادربوردهای شرکت ECS ,



تعداد صفحات : 24