پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 637
نویسنده : MRK

 سری NG ، زیر ساختهای گیگابیتی را با امنیتی فراتر از نیازهای امروز، برای دفاتر کاری کوچک و متوسط فراهم می کند.

ادامه خبر در ادامه مطلب....


:: برچسب‌ها: سایبروم, سری NG, سریعترین UTM ,



نرم افزار فشرده ساز Bandizip
نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 709
نویسنده : MRK

 یکی از پرکاربردترین نرم افزارها برای رایانه برنامه های فشرده سازی و خارج کردن فایل های فشرده است، نرم افزارهای متعددی برای این کار وجود دارد ولی نرم افزار Bandizip یکی از سریعترین نرم افزار های فشرده سازی با پشتیانی از WinZip, 7-Zip و WinRAR است. همچنین این برنامه از دیگر فرمت های پرکاربرد آرشیو نظیر ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ و Z  پشتیبانی می کند. این برنامه دارای الگوریتمی سریع برای فشرده سازی و استخراج با کشیدن و رها کردن، آرشیو کردن سریع و توابع فشرده سازی چند هسته ای است.

 

دانلود در ادامه مطلب....


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: Bandizip , فشرده ساز ,



رقیبی تازه و سرسخت برای عینک گوگل
نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392
بازدید : 480
نویسنده : MRK

 دره ی "سلیکون ولی" که اغلب شرکت های بزرگ دنیای فناوری مانند گوگل، یاهو، اینتل و مایکروسافت در آن قرار دارد، مکان مناسبی برای پروش ایده و جذب سرمایهع هم به حساب می آید.
به عباترتی بهتر شرکت های کوچک پس از پرورش و پیاده سازی ایده های خود، سرمایه گزاران را جذب و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند، گوگل هم روزی شرکتی نوپا و نیاز به جذب سرمایه به حساب می آمد اما امروز رقیب سرسخت عینک گوگل تاره ترین محصول این ابر شرکت رقیبی سرسخت دارد.

رقیبی که از یکی هم این شرکت های تاره وارد برخواسته و قصد دارد ایده ی گوگل را زمین بزند خود قهرمان عینک های هوشمند شود.

عینک هوشمند شرکت تلپاتی تا همین امروز 5 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

 





 

به نقل از CNET , JYC.ir

 




دانلود نرم افزار CCleaner 4.04.4197
نوشته شده در چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 678
نویسنده : MRK

نرم افزار CCleaner یک نرم افزار بهینه ساز سیتم که از ابزارهای پاکسازی یزای تمیز کزدن و از بین بردن فایل های هرز مورد استفاده قرار می گیره.این نرم افزار با دارا بودن الگوریتم های قدرتمند به سرعت ویندوز را اسکن و پاکسازی می کنه و باعث افزاریش سرعت سیتم شما خواهد شد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: CCleaner 4 , 04 , 4197, Download, خانه تکانی, خانه تکانی ویندوز, خذف فایل های زائد, دانلود, دانلود نرم افزار CCleaner 4 , 04 , 4197, نرم افزار پاکسازی, پاکسازی, پاکسازی ویندوز ,



بازیابی رمز عبور فراموش شده+دانلود
نوشته شده در چهار شنبه 23 مرداد 1392
بازدید : 636
نویسنده : MRK

Password Recovery Bundle Enterprise 2013 قادر خواهد بود تا تمامى رمز هاى فراموش شده و گم شده را بازیابى و آشکار سازد.

محدودیت هاى فایل هاى پى دى اف را براى باز شدن و ویرایش و کپى و پرینت و … از بین مى برد. همچنین هنگام استخراج فایل هاى زیپ و فشرده شده و رمز دار، رمز مورد نظر را یافته و محتویات آنرا استخراج مى نماید. هنگامى که رمز حساب هاى کاربریتان منجمله ایمیل و مسنجرها را فراموش کرده باشید با این ابزار براحتى آن ها را بازیابى خواهید کرد. همچنین اگر رمز سایت هاى شخصى خود را فراموش کرده اید با این برنامه آن ها را خواهید یافت. شما قادر خواهید بود تا رمز و شماره سریال هاى برنامه هاى نصب شده در سیستم تان را بیابید. بعلاوه این ابزار قابلیت یافتن رمز هایى را دارد که حداقل یکبار درسیستم تان وارد کرده باشید. 



برخی از ویژگی های این نرم افزار:

امکان بازیابى رمزها از Windows, PDF, ZIP, RAR, Office Word / Excel / PowerPoint و …
امکان یافتن شماره سریال هاى برنامه هاى نصب شده در کامپیوترتان
قابلیت از بین بردن محدودیت هاى فایل هاى پى دى اف براى ویرایش
توانایى یافتن رمزهایى که حداقل یکبار در سیستم تان وارد کرده اید
قابلیت بازیابی و آشکار سازی رمز هاى فراموش شده و گم شده
امکان بازیابی رمز ایمیل ها و حساب هاى کاربریتان
امکان بازیابى رمز سایت هاى شخصى
سازگاری با انواع ویندوزها
و …

 


:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: بازیابی رمز عبور فراموش شده , دانلود , ریکاوری رمز , بازیابی پسورد , Password Recovery Bundle Enterprise 2013 ,



بازدید : 520
نویسنده : MRK

 سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که شروع به ساخت و تولید انبود حافظه های فلش با نام شناخته شده  3D Vertical NAND (V-NAND) .

 

به گزارش سخت افزارچی این معماری که با نام 3D Vertical NAND است از تکنولوزی سه بهدی برای ذخیره سازی استفاده می کند به این صورت که اطلاعات علاوه بر اینکه بروی ستون ها در کنار یکدیگر قرا می گیرند بلکه بر روی هم هم انباشته می شوند که خود باعث افزایش فضای ذخیره سازی می شود..

سامسونگ مدعی است که با V-NAND توانسته دو تا ده برابر قابلیت اطمینان این نوع فلش را نسبت به NAND سنتی بدست آورد بلکه زمان نوشتن را روی این حافظه دو برابر در حالت شناور کرده است.

تراشه های ذخیره سازی برای اولین بار با استفاده از این تکنولوژی در ظرفیت 16 گیگابایت در دسترس خواهد بود گرچه تا 24 لایه می تونه روی هم قرار بگیره .


:: برچسب‌ها: NAND , V-NAND0حافظه فلش ,



SATA 3.2
نوشته شده در شنبه 19 مرداد 1392
بازدید : 534
نویسنده : MRK

 SATA 3.2 نهایی شد و شامل SATA Express با پهنای باند ۲ GB/s

گروه حفظ و نگهداری مشخصات SATA تجدید نظر نهایی SATA 3.2 اعلام کردند.نکته مهم این نسخه به ارمغان اوردن SATA Express است که همانند PCI-e به پهنای باند ۲GB/s رسیده است.در ادامه با ما همراه باشید

 

SATA Express از دو خط PCI-E3 کار میکند و برای دستگاه هایی که نیاز به پهنای باند بالاتر از ۲ گیگابات است مورد استفاده قرار می گیرد البته SATA 6 هم برای درایور های کندتر مثل هارد مورد استفاده قرار میگیرد.PCI-E به طور سنتی برای اسلایت کارت های گرافیک,کارت های توسعه و برخی از کارت های ذخیره سازی بالا منتشر شده ولی SATA Express با هردو تکنولوژی SATA&PCI-E سازگار و از با هر دو انها هم زیست.

مزیت دیگر SATA ورژن ۳٫۲ شامل پشتیبانی برای درایورهای SATA توسط فاکتور M.2 و همچنین به عنوان ماژول ذخیره سازی جهانی است که اجازه جابه جایی و قابل حمل بودن درایورهای ذخیره سازی مانند UltraBook ها را داراست.برای راه حل جاسازی MicroSSD های استاندارد برای درایورهای SATA تک-تراشه و برای درایورهای هیبریدی که از مکانیسم جدید که به نام اطلاعات ترکیبی است را بهبود بخشیده.

در سمت بهبود انرژی زمانی که DevSleep شامل  SATA 3.2 تقریبا به حالت سکون در می آید و مصرف برق را به حداقل می رساند و البته در زمان بسیار کوتاه این اجازه رو میدهد که به سرعت به حال اولیه برگردد.زمانی که SATA 3.2 با DevSleep  ترکیب می شود این اجازه رو به باطری لپ تاپ می دهد که مدت زمان بیشتری شارژ در خود نگه دارد به عبارتی دیگر باعث کاهش مصرف باطری می شود.


:: برچسب‌ها: SATA 3 , 2 ,



بازدید : 492
نویسنده : MRK

 آمازون اعلام کرد که سال آینده کنسول بازی جدیدش را روانه بازار خواهد کرد و در کنار شرکت هایی همچون ماکروسافت و سونی قرار خواهد گرفت .با این حال این کنسول جدید بسیار شبیه به Ouya است و در رده کنسول های خانگی است.

 

به گزارش سخت افزارچی و به نقل از Game Informer این غول خرده فروشی انلاین جهان سخت بر روی کنسول نسل آینده خود که بر مبنی اندروید هست کار می کند.
از این کنسول جزییات بسار کمی در دست است ولی با توجه به کاتالوگ بازی های اندروید آمازون کنترل مخصوص به خود دارا خواهد بود.همچنین شایعاتی از ترکیب سه دستگاه به گوش می رسه که شامل ساعت هوشمند و دستگاه پخش چندرسانه ای است.
با توجه به عملکرد ناامید کننده ouya , درباره موفیت کنسول جدید آمازون برخی ها هنوز مردود هستند.اما با وجود حضور غول آنلاین جهان و داشتن فروشگاهی عمیق و روابط گسترده رویکرد تازه ای برای حضور قدرتمند این کنسول اندروید خانگی است.


:: برچسب‌ها: آمازون , اندروید , کنسول بازی , کنسول خانگی اندروید ,



تعداد صفحات : 24