پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Firefox final نسخه:5
نوشته شده در سه شنبه 7 تير 1390
بازدید : 452
نویسنده : MRK

از آن جايي که کلا مرورگر نسخه چهار شرکت موزيلا حسابي به مزاج کاربران خوش آمده، اين شرکت براي اين که نگذارد کاربران عرقشان خشک شود نسخه 5 بتاي اين نرم‌افزار را ارائه کرده است.




ATi Win 7 Driver نسخه:11.5
نوشته شده در سه شنبه 7 تير 1390
بازدید : 409
نویسنده : MRK

نسخه 11.5 درايور کارت‌هاي گرافيک شرکت AMD براي ويندوز هفت نسخه 32 بيتي.

سایز 56.69 MB
دانلود ها 20
زبان انگلیسی
لیسانس آزاد
مالک AMD




دانلود جدیدترین ورژن مرورگرها
نوشته شده در چهار شنبه 18 خرداد 1390
بازدید : 435
نویسنده : MRK

دانلود جدیدترین ورژن مرورگرها

دانلود جدیدترین نسخه فایرفاکس ورژن 4.0.1
برای دانلود روی عکس فایر فاکس کلیک کنید.
[تصویر: download-logo.png]
حجم فایل 11.9MB




آموزش اورکلاک پردازنده‌هاي AMD
نوشته شده در چهار شنبه 18 خرداد 1390
بازدید : 514
نویسنده : MRK
 

مقدمه
امروزه با پيشرفت نرم‌افزارهاي کاربردي نظير نرم‌افزارهاي فني مهندسي، آمار و محاسبات، پردازش تصاوير سه‌بعدي و ويديويي و بازي‌هاي جديد که توان پردازش بسيار بالايي مي‌طلبند، کاربران نياز به سرعت هرچه بيشتر پردازش اطلاعات در سيستم خود دارند. اين انتظارات گاهي به سطحي مي‌رسد که حتي يک کاربر نيمه حرفه‌اي را نيز با هزينه‌هاي هنگفتي مواجه مي‌کند.
از سوي ديگر پيشرفت صنعت ساخت قطعات سخت‌افزاري به قدري سريع شده که اگر شما از آن دسته کاربراني باشيد که علاقمند به داشتن کاميپوتر شخصي به‌روز و قدرتمندند، شايد مجبور باشيد هر 15 ماه يک بار به طور کامل قطعات کامپيوتر خود را تعويض کنيد!
از اين شماره طي چند سلسله مقاله قصد داريم شما را با يکي از راه‌هايي که مي‌توانيد بدون صرف هزينه‌هاي بالا از حداکثر توانايي قطعات سخت‌افزاري خود به صورتي کاملا کاربردي بهرمند شويد، آشنا کنيم.




بازدید : 463
نویسنده : MRK
 

انتخاب دیوید بکام بعنوان سفیر سامسونگ در بازیهای المپیک تاثیر مستقیم و بلافاصله ای در مطرح شدن دوباره نام این برند و افزایش هرچه بیشتر اهمیت آن خواهد داشت و حضور تعیین کننده این شخص در این رویداد بزرگ کمک فراوانی به سامسونگ در شناسائی بعنوان شریک اصلی بازیهای المیپک 2012 لندن خواهد کرد. این همکاری بلافاصله با ظاهر شدن دیوید بکام در تبلیغات پلتفرم های گوناگون سامسونگ و کمپین های عمومی این  شرکت در پوشش اخبار مرتبط با سامسونگ در المپیک 2012 و برنامه های بازاریابی آغاز می شود. در زمان امضای این قرارداد با بکام، آقای Gyehyun Kwon دستیار و مدیر بخش بازاریابی ورزش جهانی Samsung Electronics ضمن معرفی ورزش بعنوان عامل مشترک در ایجاد اتحاد میان اقشار مختلف جامعه، به فعالیت های ابتکاری و انسان دوستانه دیوید بکام در سرتاسر دنیا برای کمک به مردم در جهت ایجاد زندگی بهتر اشاره نموده و هدف اصلی شرکت سامسونگ در کمپین مارکتینگ بازیهای المپیک 2012 لندن را نیز مطابق با این فعالیت ها و بر پایه جذب و ترغیب جوانان به ورزش قلمداد نمود. از این رو شرکت سامسونگ از پیگیری و پشتیبانی اهداف خود توسط دیوید بکام در بازیهای المپیک پیش رو استقبال نموده و با تکیه بر فناوری پیشرفته این شرکت، تجربه بی نظیری را برای تماشاگران این رویداد جهانی فراهم خواهد نمود.


دیوید بکام از سوی سامسونگ همواره بعنوان انتخاب اصلی و اول برای احراز پست نمایندگی سامسونگ در بازیهای المپیک 2012 به حساب آمده است که در این میان موفقیت های ورزشی این بازیکن از جمله دریافت جایزه بهترین فوتبالیست دنیا در سال های 1999 و 2003 و معرفی بعنوان اولین فوتبالیست انگلیسی با حضور در بیش از 100 بازی لیگ قهرمانان اروپا در کنار نقش کلیدی وی در برگزیده شدن لندن بعنوان محل بازیهای المپیک 2012 در این انتخاب نقش موثر و ویژه ای را ایفا نموده اند. از دیگر سو تولد این بازیکن در محله Leytonstone لندن با فاصله بسیار اندکی با استادیوم Olympic Park و فوتبال بازی کردن وی در پارک ها و خیابان های این منطقه، شرایط ویژه و بی نظیر دیگری برای دیوید بکام در ارتباط با این رویداد بزرگ فراهم کرده است. دیوید بکام پس از امضای قرارداد با سامسونگ ضمن ابراز خرسندی از حضور در تیمی که نهایتا یکی از بزرگترین رویدادها و اتفاقات دنیا یعنی بازیهای المپیک را به شهر زادگاهش، لندن خواهد آورد، به همکاری جهانی با برند معتبر سامسونگ اشاره می نماید و هدف مشترک این توافق را کمک به افراد بیشتر و بیشتری برای لذت بردن از بازیهای المپیک و به اشتراک گذاشتن تجربه هیجان انگیز خود با سایرین بیان می کند. سامسونگ بعنوان شریک جهانی بازیهای المپیک علاقه فراوانی برای حضور در این رویداد و تحقق اهداف خود در رده ارتباطات بی سیم با حداکثر کیفیت داشته و با سرمایه گذاری بالا و انتخاب با دقت همکاران خود در این رویداد همچون دیوید بکام توجه مستقیم و بدون واسطه ای را به توانائی های تکنیکی و تجارب ارزشمند این شرکت جلب می نماید. در پایان این مراسم آقای Gyehyun Kwon با تجلیل از شخصیت برجسته دیوید بکام در دنیای ورزش حضور وی را عامل مثبتی برای افزایش وزن و اعتباز بازیهای المپیک و جذب هر چه بیشتر مخاطبان به این اتفاق بزرگ ورزشی در مشاهده و تعقیب بازیهای المپیک می داند. این مقام اجرائی سامسونگ از نهائی شدن این قرارداد که عاملی جذاب برای دوستداران این برند و طرفداران بازیهای المپیک به حساب می آید بعنوان امری هیجان انگیز و فوق العاده یاد نموده و از همکاری های گسترده با این فوتبالیست مشهور در سرتاسر دنیا و در فاصله باقی مانده تا شروع بازیها خبر می دهد این همکاری از امروز تا آخرین روز برگزاری المپیک 2012 لندن ادامه خواهد داشت.

 

 




مادربورد Z68 Extreme4
نوشته شده در سه شنبه 10 خرداد 1390
بازدید : 520
نویسنده : MRK

این روزا حرف از مادربوردهایی با راندمان بالاست و در این اوضاع و احوال شرکت ASROCK هم بی کار نبوده یه مادربورد دیگه و بسیار خوب روانه بازار کرده. این مادربورد که از سری Z شرکت هست با سی پی یو های اینتل سازگاری خوبی داره و از جدیدترین تکنولوژی شرکت اینتل یعنی Supports Intel® Smart Response Technology برخوردار است.

 

این مادربورد تمامی تکنولوزی های گرافیکی موجود دنیا را ساپورت کرده از جمله

  1. Supports ATI™ Quad CrossFireX™ , 3-Way CrossFireX™ and CrossFireX™
  2. Supports NVIDIA® Quad SLI™ and SLI™
  3. Supports Intel® HD Graphics with Built-in Visuals

ودارای تمامی پورت های استاندارد روز می باشد از جمله:

  1. Multi VGA Output options: D-Sub, DVI-D, HDMI and DisplayPort
  2. 2 x Front USB 3.0 ports, 2 x Rear USB 3.0 ports, 4 x SATA3 connectors, 1 x eSATA3 connector
  3. Supports ASRock XFast USB Technology, Graphical UEFI, Lucid Virtu
  4. Supports ASRock Extreme Tuning Utility (AXTU), On/Off Play, Instant Boot, Instant Flash, Good Night LED, APP Charger, SmartView
  5. Combo Cooler Option (C.C.O.)
  6. 7.1 CH HD Audio with Content Protection (Realtek ALC892 Audio Codec), THX TruStudio PRO™
  7. Free Software: Cyberlink MediaEspresso 6.5 Trial
  8. Free Bundle : 1 x Front USB 3.0 Panel, 1 x Rear USB 3.0 Bracket, 1 x 3.5mm Audio Cable

با این اوصاف شکی نیست که این مادربورد یکی از بهترین ها در رده کاری خودش هست حتی گیمر های حرفه ای هم به این مادربورد می توانند اعتماد کنند.

 

این مادربورد برنده جوایز ارزشمندی از بزرگترین شرکت های استاندارد سازی مادربورد دریافت کرده از جمله :

 

همانطور که اشاره شد این مادربورد دارای تکنولوژی XFast USB که باعث سرعت بخشیدن به انتقال اطلاعات است.

 




کیس CM Storm Enforcer
نوشته شده در پنج شنبه 5 خرداد 1390
بازدید : 440
نویسنده : MRK

 کیس های کولر مستر سری CM STORM  برای تمام گیمرها و حرفه ایی ها آشناست و به زودی عضو جدید خود - کیس Enforcer - را معرفی خواهد کرد.


این کیس دارای تمامی امکانات و فناوری های روز می باشد. در پنل جلوی این کیس درگاه های ارتباطی USB 3.0، پشتیبانی از نصب آسان درایو های SSD و محفظه چرخش پذیر HDD به جهت نصب سریع و آسان کارتهای گرافیک حرفه ای و همچنین طراحی و شکل ظاهری کاملاً متفاوت و پیچیده آنرا تبدیل به یک زره پوش مستحکم برای حفاظت از سیستم تبدیل کرده است.


از جمله قابلیت های دیگر این کیس وجود محل نصب انواع کارت  7+1 PCIe ، چهار درگاه ارتباطی(USB(2*2.0,2*3.0، قابلیت نصب آسان قطعات ، خنک سازی هارددیسک ها بوسیله فن 200میلی متری، قابلیت نصب سیستم واتر کولینگ و رادیاتور، فلیتر های ضد گرد و غبار و Storm Guard می باشند.
گفتنی است که این محصول با گارانتی دریا کامپیوتر در ایران عرضه خواهد شد.




مقوايي که USB شد
نوشته شده در پنج شنبه 5 خرداد 1390
بازدید : 465
نویسنده : MRK

به گزارش مهر، شرکت طراحی روسی به نام «لبدف» حافظه های فلش USB را طراحی کرده است که جنس آن از مقوا بوده و کاملا قابل بازیافت است. این کارت های حافظه USB در گنجایش های 4، 8 و 16 گیگابایت ساخته شده و بر روی سطح آن فضایی خالی برای یادداشت کردن درباره محتویات درون فلش، کد گذاری رنگی و یا نقاشی کردن در نظر گرفته شده است.

این طرح ویژه دانش آموزان، اشتراک گذاشتن اطلاعات و یا هر نوع دیگری از رویدادهای اطلاعاتی مانند ستادهای تجاری و کنفرانسهای مطبوعاتی ساخته خواهد شد.




تعداد صفحات : 24